RUIME VOORRAAD
VOOR 14 UUR BESTELD VANDAAG VERZONDEN
KLANTEN BEOORDELEN ONS MET EEN 9.1 VAN 10

Veel gestelde vragen

 

 

Veelgestelde Vragen - J&M Zonnepanelen

Wat zijn de Adres- en Contactgegevens van J&M Zonnepanelen?

Aan de Fremme 51B, 6269BK Margraten, Nederland
Telefoonnummer: 043-2003051
E-mail: [email protected]
www.jenm-zonnepanelen.nl
KvK-nummer: 92191223
BTW-identificatienummer: NL865924740B01

Welke Betaalmogelijkheden zijn er Beschikbaar bij J&M Zonnepanelen?

Met iDEAL: Betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen uw eigen vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich hiervoor eerst hoeft aan te melden.
Overschrijven per bank: Wanneer je ervoor hebt gekozen om overschrijven per bank, ontvang je van ons direct een factuur per email. Let wel op dat wij je bestelling pas versturen zodra de betaling door ons is ontvangen.

Hoe Werken Verzending en Retourneren bij J&M Zonnepanelen?

Verzendkosten Nederland: Verzendkosten binnen Nederland zijn vanaf € 7,25 afhankelijk van uw bestelling.
Verzendkosten Europa: Voor het verzenden van uw bestellingen naar Europa zijn de kosten vanaf € 8,50 afhankelijk van uw bestelling en welk naar welk land de bestelling verzonden moet worden. Deze kosten kunt u zien bij het plaatsen van uw bestelling.

Wat is de Levertijd van Producten van J&M Zonnepanelen?

De levertijd is per product afhankelijk. De status van de levertijd kunt u terug vinden bij de producten.

Hoe Verloopt de Bezorging bij J&M Zonnepanelen?

Wij verzenden vrijwel altijd met DPD. Nadat u de e-mail met onze order update “verzonden” heeft ontvangen wordt het pakketje binnen 24 tot 48 uur bezorgd. U ontvangt per email een track & trace code om uw bestelling op de website van DPD te volgen. Als u niet thuis bent zal de bezorger van DPD het pakket de dag erna opnieuw aanbieden.

Hoe Kan Ik een Product Retourneren bij J&M Zonnepanelen?

U heeft een zogenaamde afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de eerste dag na aflevering. Het product dient retour gestuurd te worden in ongeschonden staat voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is. Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen of langs te brengen naar onderstaand retouradres. Mits in goede staat en zonder schade zal JENMSOLAR de gehele aankoopsom aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden ook in dit geval niet gerestitueerd.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Jenmsolar.com kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, of per post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en het factuurnummer te vermelden.
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België en Duitsland dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: Ter bescherming van onze klanten en in verband met mogelijke terugbetalingsfraude dient het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarmee u de betaling aan Jenmsolar.com heeft gedaan.
Reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.
Retouradres: J & M SOLAR, Aan de Fremme 51B, 6269BK Margraten, Nederland

Welke Garantievoorwaarden Hanteert J&M Zonnepanelen?

Ieder product in ons assortiment heeft de standaard fabrieksgarantie. Deze zijn vermeld bij het product dat u koopt.
Indien problemen geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig gebruik en/of installatie, of wanneer het probleem door van buiten komende oorzaken is ontstaan is de garantie niet meer van toepassing.

Let op: Zonder een vorm van aankoopbewijs kunnen we uw klacht helaas niet in behandeling nemen. Iedere vorm van aankoopbewijs is uw garantiebewijs. Bewaar daarom uw aankoopbewijs ( factuur of kopie factuur) of ander bewijs waaruit blijkt dat u het artikel bij ons gekocht heeft met aankoopdatum zorgvuldig! Zonder een vorm van aankoopbewijs vervalt uw garantie.
Indien u binnen de garantieperiode een defect product naar ons wilt sturen dient u eerst contact met ons op te nemen. Alle informatie hiervoor vindt u op deze pagina. Na controle van het product zullen wij besluiten of het gerepareerd of vervangen dient te worden.

Let op: Uw factuur/kopie factuur of aankoopbewijs is tevens uw garantiebewijs! Bewaar daarom uw factuur/kopie factuur of aankoopbewijs goed. Zonder deze vervalt uw garantie!
Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door: Defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud; Indien er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door derden; Gebreken welke zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik, zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzing; Beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid; Buitenkomend onheil zoals blikseminslag, wateroverlast etc. Indien herstel of vervanging binnen de garantie termijn valt zal dit kosteloos door Jenmsolar.com hersteld of omgeruild worden.

Het is niet mogelijk de koop tijdens de garantietermijn te ontbinden alvorens wij het artikel hebben hersteld of vervangen.

Hoe kan ik een Bestelling Plaatsen bij J&M Zonnepanelen?

Via de volgende stappen plaatst u een bestelling bij ons:
1. Producten selecteren: Kies het product van uw keuze. Heeft u deze gevonden, selecteer dan (indien van toepassing) allereerst of u een schuin dak of een plant dak heeft en of u wenst dat het artikel bij u geplaats word door een van onze installateurs. Met de knop 'Leg in winkelwagen' voegt u een product toe aan uw winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal dan aan door op de pijltjes te klikken. Met de knop ‘ga verder met winkelen’ gaat u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik op het prullenbakje om een product te verwijderen.

2. Inloggen of account aanmaken: Log in als u al klant bent. Heeft u nog geen account? Maak uw account aan, kies voor ‘registreren’. Bij 'Uw gegevens' vult u uw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen. Klaar met uw gegevens invoeren? Klik op ‘volgende stap'. Overigens als u geen account wilt aanmaken, dan kunt u ook afrekenen als gast.

3. Verzendwijze: Kies vervolgens de door u gewenste verzendmethode.

4. Betaalmethode: Kies uw betaalwijze: bijvoorbeeld via iDEAL. Of u kiest voor vooruitbetaling door middel van het totaalbedrag over te maken op onze rekening. Let wel op; kiest u voor de laatste optie, dan bent u afhankelijk van de snelheid waarmee het totaalbedrag op onze rekening staat. Wij zullen pas tot verzending van uw bestelling overgaan als wij het bedrag hebben ontvangen.

5. Bevestigen: U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren? Klopt alles? Vink dan aan dat u akkoord bent met onze algemene voorwaarden. U kunt de bestelling afronden met de knop ‘volgende stap'. Hiermee gaat u naar het betaalproces.

RUIME VOORRAAD
VOOR 14 UUR BESTELD VANDAAG VERZONDEN
KLANTEN BEOORDELEN ONS MET EEN 9.1 VAN 10